خرید کرم ضد آفتاب اصل

یکی از مهمترین محصولات برای مراقبت از پوست ، کرم ضد آفتاب می باشد ؛ استفاده و خرید کرم ضد آفتاب اصل باعث جوان ماندن و شاداب ماندن پوست می شود.

امروزه نه تنها بانوان بلکه آقایان هم از کرم ضد آفتاب استفاده می کنند ؛ اما باید دقت داشت که از کرم ضد آفتاب اصل استفاده کنیم چراکه استفاده از ضد آفتاب های تقلبی مشکلات جدی را برای پوست به همراه دارند.

لیستی از بهترین کرم های ضد آفتاب اصل را در زیر برای شما قرار می دهیم ، با ما همراه باشید.

مشاوره تخصصی و حرفه ای رایگان شامل: انتخاب محصول و نحوه استفاده از محصول

ضمانت اصالت کالا و اورجینال بودن آنها در دیلم تجارت

ارسال رایگان با پیک برای همشهری های عزیز دیلم تجارت

امکان برگشت محصول در صورت اصل نبودن و پلمپ بودن تا ۷۲ ساعت

ارسال رایگان برای خرید های بالای ۲ میلیون برای کل کشور

خرید کرم ضد آفتاب اصل به دلیل استفاده از متریال با کیفیت، از پیری زودرس و مشکلاتی که بر اثر تابش اشعه‌های خورشید ایجاد می شوند جلوگیری می کند. توصیه می شود هر زمان که می خواهید که می خواهید از خانه خارج شوید، از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.  کرم های ضد آفتاب در سه نوع ژل، لوسیون و اسپری، با فرمولاسیون و درصد خاص اس پی اف به بازار ارائه و در اختیار مشتریان مشتریان قرار می گیرد.

در زمان خرید کرم ضد آفتاب اصل یا تقلبی بودن آن را در نظر بگیرید. استفاده کرم ضدآفتاب تقلبی می تواند بر روی پوست شما اثر نامطلوب بگذارد. دکتر ها توصیه می کنند که چند دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب، کرم ضد آفتاب را به پوست بزنید. بهترین زمان برای تمدید یا شارژ ضد آفتاب هر دو ساعت می باشد.

وقتی نوبت به خرید کرم ضد آفتاب اصل می‌رسد، باید چندین باید و نباید مهم را در نظر داشته باشید تا مطمئن شوید محصولی را انتخاب می‌کنید که محافظت مؤثری در برابر اشعه‌های مضر خورشید ارائه می‌کند.

باید ها:

مطالعه دقیق مواد تشکیل دهنده: به دنبال مواد فعال مانند اکسید روی، دی اکسید تیتانیوم، آووبنزون ​​یا مکسوریل باشید. اینها محافظت موثری در برابر اشعه ماوراء بنفش دارند.

مقاومت در برابر آب: اگر عرق می‌کنید یا شنا می‌کنید، خرید کرم ضد آفتاب اصل و مقاوم در برابر آب برای شما گزینه مناسبی می باشد. به یاد داشته باشید که پس از فعالیت های آبی دوباره استفاده کنید.

استفاده به طور منظم: کرم ضد آفتاب را هر دو ساعت یکبار یا اگر عرق می کنید یا شنا می کنید، بیشتر استفاده کنید. حتی ضدآفتاب مقاوم در برابر آب نیز به مرور زمان از بین می رود.

نوع ضد آفتاب: هنگام انتخاب نوع ضد آفتاب – لوسیون، کرم، ژل، اسپری یا استیک، ترجیحات و نوع پوست خود را در نظر بگیرید.

نباید ها:

از اسپری مستقیم روی صورت خودداری کنید: ضدآفتاب را مستقیماً روی صورت خود اسپری نکنید، به خصوص نزدیک چشم. روی دست ها اسپری کنید و سپس روی صورت خود بمالید.

لب ها و چشم ها را فراموش نکنید: از لب های خود با یک بالم لب با اس پی اف محافظت کنید و از عینک آفتابی استفاده نمایید که مانع از اشعه ماوراء بنفش برای محافظت از چشمان شما می شود. 

 

دلایل استفاده از کرم ضد آفتاب

دلیل استفاده و خرید کرم ضد آفتاب اصل

استفاده از کرم های ضد آفتاب برای پوست شما فواید بسیاری به دنبال دارد که در ذیل به برخی از این موارد می پردازیم:

محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش

تخریب لایه اوزون خطر آسیب ناشی از اشعه‌های مضر یو وی را افزایش داده است. ضد آفتاب جلو ورود این اشعه‌ها را می گیرد و احتمال آفتاب سوختگی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. با خرید کرم ضد آفتاب اصل و استفاده روزانه از آن، خطر ابتلا به سرطان پوست را به نصف کاهش می‌دهید.

یشگیری از پیری زودرس پوست

آسیب ناشی از اشعه ماوراء بنفش باعث پیری پوست می‌شود که با چین و چروک مشخص می‌شود. استفاده از انواع کرم ضد آفتاب اصل، به دلیل دارا بودن مواد اولیه مناسب، در این مورد کمک زیادی به شما خواهد کرد.

حفظ یکنواختی رنگ پوست

کرم ضد آفتاب از تغییر رنگ و لکه‌های تیره ناشی از آسیب خورشید جلوگیری می‌کند و سبب می شود تا رنگ پوست شما صاف‌تر و یکنواخت‌تر باشد. این کرم ها با محافظت از پوست شما در برابر اشعه‌های UVA و UVB ، آسیب‌هایی که می‌تواند منجر به سرطان پوست شود را به حداقل می رساند.

خورشید انرژی طبیعی را به شکل پرتوهای فرابنفش تولید می‌کند که می‌تواند به پوست آسیب برساند و در صورت قرار گرفتن بیش از اندازه در معرض آفتاب سبب انواع آسیب می‌شود. لایه بیرونی پوست شما تشکیل شده از سلول‌هایی است به نام ملانین هستند که سبب محافظت از پوست در برابر اشعه های خورشید می شود.

قرار گرفتن بیش از حد از این اشعه ماوراء بنفش باعث می‌شود که این سلول‌ها تیره شده و سپس ریزش کنند. کرم های ضد آفتاب به عنوان یک سپر دفاعی، از پوست شما در برابر آسیب های این اشعه ها عمل می کند.

5 شیوه شناسایی برای خرید کرم ضد آفتاب اصل

تعداد زیادی از همراهان ما در رابطه با تشخیص ضد آفتاب ایزدین اصل از تقلبی سوال پرسیده بودند. در این مقاله به نکات مهم و قابل توجه اشاره می کنیم. قبل از خرید کرم ضد آفتاب برای تشخیص اصل بودن این نکات را باید در نظر بگیرید:

  1. فروشگاه محل خرید
  2. قیمت کرم ضد آفتاب
  3. بسته بندی و جعبه کرم ضدآفتاب
  4. بوی مطبوع
  5. تهیه از برند های معروف و شناخته شده

ضد آفتاب مناسب برای انواع پوست

ضد آفتاب های مخصوص پوست های متفاوت

ضد آفتاب‌ها به شکل‌های مختلفی مانند کرم، ژل، فوم و… تولید می شوند. ضد آفتاب های کرم‌ مانند برای پوست‌های خشک و معمولی و ژل‌ها و فوم‌ها برای پوست چرب مورد استفاده قرار می گیرد.

زمان مناسب استفاده از کرم ضد آفتاب

شما باید همیشه در هنگام خروج از منزل، از یک کرم ضد آفتاب خوب، مانند انواع کرم ضد آفتاب اصل، استفاده نمایید. در تمام طول سال، خورشید اشعه ماوراء بنفش از خود ساطع می‌کند؛ حتی در روزهای ابری، تا ۸۰ درصد از اشعه‌های مضر ماوراء بنفش خورشید می‌تواند به پوست شما نفوذ کند. برف، ماسه و آب نیاز به کرم ضدآفتاب را بالا می برند، زیرا آنها اشعه‌های خورشید را منعکس ‌می‌کنند. با خرید کرم ضد آفتاب اصل در برابر این اشعه ها مقاوم می شوید.

شیوه صحیح استفاده از کرم ضد آفتاب

هنگامی که از منزل خارج می‌شوید و در فضای باز هستید، تقربیا هر دو ساعت یک‌بار، کرم ضد آفتاب خود را تجدید کنید. اکثر افراد، ۲۵ تا ۵۰ درصد از مقدار توصیه شده کرم ضد آفتاب را استفاده می‌کنند.

بهترین زمان زدن کرم ضد آفتاب به صورت، یک ربع قبل از خارج شدن از منزل، درحالی که پوست خشک است، می باشد. به منظور حفاظت از پوست، بهتر است از مقدار کافی ضدآفتاب استفاده کنید. اغلب بزرگسالان حدود ۳۰ گرم کرم، جهت پوشاندن تمام بدن‌شان نیاز دارند. همینطور می توانید به منظور محافظت از لبهایتان، از بالم لب یا رژ لب‌هایی استفاده کنید که حاوی ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر هستند.

تفاوت ضد آفتاب رنگی و بی رنگ

تفاوت ضد آفتاب رنگی و بی رنگ چیست؟ -خرید کرم ضد آفتاب اصل

اغلب ضد آفتاب ها بدون رنگ هستند، به این معنی که هنگامی روی پوست استفاده می شوند اثری از خود به جا نمی گذارند.

اما ضد آفتاب های رنگی، بعد از مورد استفاده قرار دادن صحیح مانند یک کرم پودر، قدرت پوشانندگی دارند. از آن جایی که برخی برندهای کرم ضد آفتاب اصل، از طیف رنگی نزدیک به تن پوست هم در ساخت این کرم های ضدآفتاب استفاده کرده اند، این کرم ها در واقع یک تیر با دو نشان هستند.

بیشتر بخوانید: خرید سرم اوردینری

در نتیجه، هم از پوست در برابر اشعه آفتاب مراقبت می کنند و هم اینکه نقش فونداسیون آرایش را برعهده دارند. حتما این نکته را در نظر داشته باشید که پوست شما در همه فصول سال به مراقبت و محافظت مداوم در برابر اشعه خورشید نیاز دارد و برای تقویت سلامت کلی پوست مفید می باشند.

افتاب، منبعی اصلی از نور و گرمای طبیعی است که بر روی زمین تابیده می‌شود و انرژی آن به صورت اشعه‌های مختلفی به سطح زمین می‌رسد. این اشعه‌ها شامل اشعه‌های مرئی و نامرئی از طیف eleمغناطیسی هستند. با این حال، یکی از اثرات مخرب اشعه‌های نوری خورشید بر انسان، علاوه بر انرژی مفید آن، تاثیر زیان‌آور نور فرابنفش (UV) است. این اشعه‌ها می‌توانند به موجب آسیب به پوست، سبب ایجاد لکه‌ها، خطوط ریز، پیری زودرس و حتی بروز سرطان پوست شوند. به همین دلیل، محافظت از پوست در برابر اشعه‌های UV بسیار مهم است. به منظور حمایت از پوست در برابر این خطرات، محصولات ضد افتاب و ضد افتاب اورجینال توسط تولیدکنندگان مختلف به بازار عرضه می‌شوند.

ضد افتاب و ضد افتاب اورجینال:

1.ضد افتاب:

 محصولاتی هستند که ایجاد یک لایه محافظتی بر روی پوست ایجاد می‌کنند و از اشعه‌های UVB و UVA محافظت می‌کنند. اشعه‌های UVB مسئول ایجاد سوختگی‌های نسبتاً سطحی در پوست هستند، در حالی که اشعه‌های UVA به پیری زودرس پوست و آسیب به DNA پوست منجر می‌شوند. ضد افتاب‌ها از عوامل مختلفی مانند اکسید روی و تیتانیوم دی‌اکسید استفاده می‌کنند تا از پوست در برابر این اشعه‌ها محافظت کنند. ضد افتاب‌ها معمولاً به‌عنوان لوسیون‌ها، کرم‌ها، ژل‌ها و اسپری‌ها ارائه می‌شوند و در صورتی که قصد تابستانی خود را در آفتاب سپری کنید، استفاده از آنها بسیار مهم است.

2.ضد افتاب اورجینال:

 به محصولاتی اشاره دارد که به‌طور مستقیم از تولیدکنندگان معتبر و اصلی خریداری شده‌اند. این محصولات از جنس‌ها و مواد با کیفیت بهره می‌برند و به دلیل اصالت و کیفیت بالای خود معمولاً قیمت بالاتری نیز دارند. خرید این نوع محصولات به معنای تضمین کیفیت و اثربخشی بیشتر ضد افتاب است. به عنوان مثال، محصولات ضد افتاب اورجینال ممکن است از فرمولاسیون‌های پیشرفته، تکنولوژی‌های نوین، واکنش‌پذیری بهتر با پوست و مقدار بالاتری از عوامل محافظتی استفاده کنند.

مزایای محصولات ضد افتاب:

حفاظت از پوست در برابر اشعه‌های خورشیدی:

مزیت اصلی این محصولات حفاظت از پوست در مقابل اشعه‌های مضر UVB و UVA است. این اشعه‌ها می‌توانند به پوست آسیب بزنند و سبب سوختگی، لکه‌ها، پیری زودرس و حتی سرطان پوست شوند.

کاهش خطر سوختگی و آسیب نوری:

استفاده از ضد افتاب و ضد افتاب اورجینال به معنای کاهش خطر سوختگی پوست به دلیل اشعه‌های UVB و کاهش آسیب‌های نوری ناشی از اشعه‌های UVA می‌باشد.

پیشگیری از پیری زودرس:

محصولات ضد افتاب با کاهش تاثیرات آسیب‌دهنده اشعه‌های خورشید بر پوست، به پیشگیری از پیری زودرس و تشکیل چین و چروک کمک می‌کنند.

کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست:

استفاده منظم از محصولات ضد افتاب وضد افتاب اورجینال می‌تواند خطر ابتلا به سرطان پوست را به شدت کاهش دهد.

حفظ سلامت و جوانی پوست:

محصولات ضد افتاب با حفظ سلامتی ساختار پوست و جلوگیری از آسیب به الاستین و کلاژن، پوست را جوان و تا حد ممکن بدون خطوط ریز نگه می‌دارند.

محافظت در برابر آفتاب‌سوختگی و ارتعاش‌های حرارتی:

 با ایجاد لایه محافظتی بر روی پوست، از آفتاب‌سوختگی و اثرات ناشی از ارتعاش‌های حرارتی آفتاب محافظت می‌کنند.

احساس راحتی و تازگی:

برخی از محصولات ضد افتاب اورجینال با ترکیبات مخصوص، پوست را تازه و رطوبت دار نگه می‌دارند و احساس راحتی را ایجاد می‌کنند.

استفاده آسان و انعطاف‌پذیری:

محصولات ضد افتاب اورجینال به صورت اسپری، لوسیون، کرم یا ژل عرضه می‌شوند، که به کاربران انعطاف‌پذیری در انتخاب محصول و استفاده آسان را می‌دهد.

پوشش واحد و معنی‌دار:

محصولات ضد افتاب اورجینال ممکن است دارای پوشش واحدی باشند که به تخصصی کردن تأثیربخشی محصول کمک می‌کند.

استفاده طولانی‌مدت:

 محصولات ضد افتاب وضد افتاب اورجینال می‌تواند به بهبود و حفظ سلامت پوست در طولانی مدت کمک کند.

محصولات ضد افتاب به دلیل توانایی در حفاظت از پوست در برابر اشعه‌های خورشیدی مضر، کاهش خطرات سوختگی، پیری زودرس و حتی سرطان پوست، اهمیت بسیاری دارند.

انتخاب محصولات با کیفیت و اورجینال و استفاده منظم از آنها می‌تواند به حفظ و بهبود سلامت و جوانی پوست کمک کند.

علت استفاده از ضد افتاب اورجینال:

استفاده از ضد افتاب اورجینال به دلیل تأثیرات بسیار مثبتی که بر روی پوست دارد، حائز اهمیت است.

دلایلی که نشان‌دهنده اهمیت استفاده از ضد افتاب اورجینال هستند عبارتند از:

حفاظت از پوست در برابر اشعه‌های فرابنفش:

اشعه‌های خورشیدی شامل اشعه‌های UVB و UVA هستند که به پوست آسیب می‌زنند. استفاده از ضد افتاب اورجینال به معنای ایجاد لایه‌ای محافظتی بر روی پوست است که از تأثیرات مضر این اشعه‌ها جلوگیری می‌کند.

پیشگیری از سوختگی پوست:

ضد افتاب اورجینال با کاهش خطر سوختگی پوست به دلیل اشعه‌های UVB، از تجربه ناراحتی و درد سوختگی پوست جلوگیری می‌کند.

پیشگیری از آسیب‌های نوری:

اشعه‌های UVA می‌توانند به پوست آسیب وارد کنند و باعث تخریب کلاژن و الاستین، منجر به پیری زودرس، چین و چروک می‌شوند. استفاده از ضد افتاب اورجینال به معنای حفظ ساختار پوست و جلوگیری از این آسیب‌ها است.

پیشگیری از سرطان پوست:

اشعه‌های فرابنفش می‌توانند به پوست آسیب دهند و منجر به تغییرات DNA پوست شوند که می‌تواند به سرطان پوست منجر شود. استفاده منظم از ضد افتاب اورجینال به کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست کمک می‌کند.

حفظ جوانی پوست:

استفاده منظم از ضد افتاب اورجینال باعث حفظ سلامت کلاژن و الاستین پوست می‌شود که به جوانی و شادابی پوست کمک می‌کند.

حفظ جلد ضد افتاب:

محصولات اورجینال به معنای استفاده از فرمولاسیون‌های بهینه و تاییدشده هستند که تأثیرات مثبت و محافظتی بر روی پوست را تضمین می‌کنند.

استفاده طولانی‌مدت:

محصولات ضد افتاب اورجینال به دلیل کیفیت بالا و تاییدهای انجام‌شده، می‌توانند به ماندگاری و کارایی بیشتری نسبت به محصولات ضد افتاب غیراورجینال داشته باشند.

احساس اطمینان و رضایت:

استفاده از محصولات ضد افتاب اورجینال به کاربران احساس اطمینان و رضایت بیشتری از حفاظت پوستی خود می‌دهد.

تأثیر بر ترفندهای آرایشی:

بسیاری از ضد افتاب‌های اورجینال حاوی پایه‌های آرایشی نیز هستند که می‌توانند به ترفندهای آرایشی کمک کنند و پوست را زیباتر و تازه‌تر نشان دهند.

از این‌رو، استفاده از ضد افتاب اورجینال به دلیل اثرات محافظتی و آثار مثبتی که بر پوست دارد، امری حیاتی و ضروری در مراقبت از پوست و حفظ سلامتی آن محسوب می‌شود.

راه های تشخیص ضد افتاب اورجینال:

تشخیص ضد افتاب اورجینال از محصولات کم‌کیفیت و غیراصلی بسیار مهم است تا از تأثیرات محافظتی و اثرات مثبتی بر روی پوست بهره‌برده شود. در زیر تعدادی از راه‌های تشخیص ضد افتاب اورجینال را ذکر می‌کنم:

بررسی برچسب محصول:

بررسی برچسب محصول بسیار مهم است. محصولات اورجینال باید دارای برچسب باشند که شامل اطلاعات مهمی مانند نام و مدل محصول، میزان SPF (فاکتور حفاظت از پوست)، تاریخ انقضا و ترکیبات موجود در محصول است.

خرید از منابع معتبر:

ترجیحاً محصولات ضد افتاب را از فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های معتبر و با سابقه خریداری کنید. خرید از منابع مشهور و ارائه‌دهندگان معتبر احتمالاً شما را از خرید محصولات کم‌کیفیت محافظت می‌کند.

توجه به قیمت: قیمت محصول نیز می‌تواند نشانگر کیفیت آن باشد. اگر قیمت یک محصول ضد افتاب به طور مشهود پایین‌تر از محصولات مشابه باشد، ممکن است این محصول کم‌کیفیت یا غیراصلی باشد.

بررسی شکل و بسته‌بندی:

محصولات اورجینال دارای بسته‌بندی کیفی با جزئیات دقیق و طراحی متناسب با برند هستند. بسته‌بندی‌های کثیف، غیرحرفه‌ای یا تغییر یافته ممکن است نشانه محصولات کم‌کیفیت باشد.

شماره پیگیری (بارکد):

بررسی شماره پیگیری (بارکد) محصول نیز می‌تواند به شما کمک کند. در صورت وجود بارکد روی بسته‌بندی، می‌توانید این شماره را بررسی کنید و از اصالت محصول اطمینان حاصل کنید.

شناسایی تقلبی‌ها:

برخی از تقلبی‌ها سعی می‌کنند با تقلید برندها و برچسب‌های اورجینال به شما فریب دهند. توجه به جزئیات کوچک مانند تایپوگرافی (قلم‌های متن)، نوع و اندازه برچسب و جعبه می‌تواند به تشخیص محصول اورجینال کمک کند.

مطالعه نقد و بررسی‌ها:

مطالعه نقد و بررسی‌های دیگر مشتریان و کاربران درباره محصولات مورد نظر می‌تواند به شما اطلاعاتی در مورد کیفیت و اصالت محصول ارائه دهد.

از فروشندگان مورد اعتماد خرید کنید:

خرید از فروشگاه‌ها، داروخانه‌ها و سایت‌های معتبر و با اعتبار می‌تواند اطمینان از خرید محصولات اورجینال را بیشتر کند.

 نکاتی برای استفاده از ضد افتاب اورجینال:

استفاده صحیح از ضد افتاب اورجینال بسیار مهم است تا از تأثیرات محافظتی آن بر روی پوست بهره‌برداری کنید. در زیر نکاتی برای استفاده صحیح از ضد افتاب اورجینال آورده شده است:

استفاده به موقع:

ضد افتاب را حداقل 15-30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب به پوست خود بزنید تا به خوبی جذب شود.

مقدار کافی:

از مقدار کافی از ضد افتاب استفاده کنید. به طور معمول، برای پوشاندن کامل بدن بزرگسالان، حدود 30 میلی‌لیتر (حدود یک انگشت انگشتر) ضد افتاب نیاز است.

تجدید زدن محصول:

هر 2 ساعت یا پس از شنا یا تعرق زیاد، ضد افتاب را مجدداً به پوست بزنید.

استفاده در طول سال:

ضد افتاب را در فصول خنک و مه یا در زمانی که آفتاب مخرب است، استفاده کنید. اشعه‌های مضر خورشید حتی در روزهای ابری نیز وجود دارند.

توجه به SPF:

انتخاب محصول با SPF مناسب برای نیازهای پوست خود بسیار مهم است. اگر بیشتر از یک ساعت در آفتاب می‌مانید، از ضد افتاب با SPF بالا استفاده کنید.

پوشش جزئی:

به قسمت‌های حساس مانند صورت، گردن، گوش و پشت دست‌ها نیز ضد افتاب بزنید و پوست را کامل پوشش دهید.

رعایت روشنایی محیط:

از همه‌چیز، از روشنایی محیط بپرهیزید تا از مخاطرات اشعه‌های مضر خورشید جلوگیری کنید.

حفظ مراقبت‌های روزانه:

هرچند استفاده از ضد افتاب بسیار مهم است، اما این محصول به تنهایی کافی نیست. مراقبت‌های روزانه دیگر از جمله تمیز کردن پوست، مرطوب‌کننده‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها نیز در حفظ سلامت پوست تأثیرگذار هستند.

استفاده مناسب برای پوست خشک و چرب:

اگر پوست شما خشک است، از ضد افتاب‌های با پایه مرطوب‌کننده استفاده کنید. اگر پوست شما چرب است، از ضد افتاب‌های با فرمولاسیون بدون روغن استفاده کنید.

توجه به تاریخ انقضا:

محصولات ضد افتاب اورجینال نیز دارای تاریخ انقضا هستند. از محصولاتی که تاریخ انقضای گذشته است، استفاده نکنید.

آزمایش حساسیت پوست:

اگر برای اولین بار از محصول ضد افتاب اورجینال استفاده می‌کنید، قبل از استفاده روی یک قسمت کوچک از پوست تست حساسیت انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که پوست شما به محصول عادت کرده و بدون تحریک عکس‌العمل نشان می‌دهد.

جلوگیری از تماس با چشم:

هنگام استفاده از ضد افتاب اورجینال، از تماس مستقیم محصول با چشم‌ها خودداری کنید. در صورت تماس، چشم‌ها را با آب بشویید.

رعایت دستورالعمل تولیدکننده:

همیشه دستورالعمل تولیدکننده را برای استفاده از محصول ضد افتاب اورجینال به دقت پیروی کنید. این دستورها شامل مقادیر و زمان‌های استفاده مناسب، استفاده قبل از خورشید‌گرفتن، تجدید زدن و سایر جزئیات می‌شود.

توجه به این نکات به شما کمک می‌کند تا از استفاده صحیح از ضد افتاب اورجینال بهره‌برداری کنید و از مزایای حفاظتی و آرامش‌بخش آن بر روی پوست خود بهره‌برداری کنید.

علت تهیه  ضد افتاب اورجینال از دیلم تجارت:

دیلم تجارت به عنوان یک تامین‌کننده معتبر و معروف در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی، ارائه دهنده محصولات ضد افتاب اورجینال با کیفیت و اعتبار مورد اهمیت است.

تهیه ضد افتاب اورجینال از دیلم تجارت دارای مزایایی است که به تأثیرات مثبت آن بر روی پوست و بهداشت پوستی اشاره می‌کند.

تأثیر مستقیم اشعه‌های مضر خورشید بر پوست، موجب نیاز به محافظت موثر از پوست در برابر تاثیرات مخرب آن می‌شود.

استفاده از ضد افتاب اورجینال از دیلم تجارت به دلیل تجربه و تخصص طولانی‌مدت در زمینه محصولات بهداشتی و آرایشی، به مشتریان اطمینان حاکم می‌کند.

دیلم تجارت از منابع معتبر و تأییدشده برای تهیه مواد اولیه محصولات ضد افتاب استفاده می‌کند تا کیفیت و اصالت محصولات را تضمین کند.

عواملی که علت تهیه ضد افتاب اورجینال از دیلم تجارت را تبیین می‌کنند عبارتند از:

کیفیت بالا:

دیلم تجارت به عنوان یک نام معتبر و قابل اعتماد در بازار محصولات بهداشتی و آرایشی، به ارائه محصولات با کیفیت بالا اولویت می‌دهد. این کیفیت به معنای تأثیر مثبت و محافظتی مطلوب بر روی پوست مشتریان می‌باشد.

تخصص فنی:

دیلم تجارت از تخصص و تجربه طولانی در زمینه محصولات بهداشتی و آرایشی برخوردار است. این تجربه به شرکت امکان می‌دهد تا محصولات ضد افتاب با فرمولاسیون‌های بهینه و تجربه‌ای منحصر به فرد تولید کند.

تحقیق و توسعه:

دیلم تجارت به منظور ارتقاء کیفیت و تأمین اطمینان مشتریان، به تحقیقات و توسعه در زمینه فرمولاسیون و تکنولوژی تولید محصولات ضد افتاب می‌پردازد.

اصالت محصولات:

به عنوان یک شرکت معتبر، محصولات اصیل و اورجینال را ارائه می‌دهد. این اصالت به مشتریان اطمینان می‌دهد که محصولاتی که از آن‌ها استفاده می‌کنند، واقعاً موثر و بهداشتی هستند.

مشاوره تخصصی:

دیلم از مشاوره تخصصی در انتخاب و استفاده از محصولات ضد افتاب مناسب برای نوع پوست مشتریان بهره‌برداری می‌کند.

به این ترتیب، تهیه ضد افتاب اورجینال از دیلم تجارت با توجه به کیفیت، تجربه، تحقیق و توسعه و اصالت محصولات، به مشتریان اطمینان می‌دهد که در حفاظت از پوست خود از محصولی با اثرات مثبت و بهداشتی بهره‌برده‌اند.

دیلم تجارت برای خرید کرم ضد آفتاب اصل در خدمت شما مردم عزیز هست.

خرید ضد آفتاب اصل چندین اثر و فواید مهم برای پوست و سلامت کلی شما دارد.

در اینجا برخی از تاثیرات کلیدی خرید و استفاده از کرم ضد آفتاب اصلی و باکیفیت آورده شده است:

محافظت موثر در برابر آفتاب:

ضد آفتاب های اصلی با مواد مسدود کننده UV آزمایش شده و تایید شده فرموله شده اند که محافظت موثری در برابر اشعه UVA و UVB ایجاد می کنند. این محافظ به جلوگیری از آفتاب سوختگی، آسیب پوست، پیری زودرس و کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست کمک می کند.

کاهش خطر آفتاب سوختگی:

این ضدآفتاب ها با فاکتور حفاظتی مناسب (SPF) از پوست شما در برابر اشعه مضر UV محافظت می کند و احتمال آفتاب سوختگی دردناک و آسیب زا را کاهش می دهد. آفتاب سوختگی نه تنها باعث ناراحتی کوتاه مدت می شود، بلکه خطر آسیب پوست و سرطان پوست را نیز در طول زمان افزایش می دهد.

پیشگیری از پیری زودرس:

قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش با ایجاد چین و چروک، خطوط ریز و لکه های پیری، روند پیری را تسریع می کند. ضد آفتاب اصل به حفظ سلامت و ظاهر پوست شما کمک می کند و آن را جوان و درخشان نگه می دارد.

محافظت در برابر سرطان پوست:

اشعه ماوراء بنفش عامل اصلی سرطان پوست، از جمله ملانوم، کشنده ترین شکل سرطان پوست است. استفاده مداوم از کرم ضد آفتاب اصلی می تواند خطر ابتلا به سرطان پوست را با به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش کاهش دهد.

حفظ سلامت پوست:

کرم ضد آفتاب از سد طبیعی پوست شما محافظت می کند و از از بین رفتن رطوبت جلوگیری می کند. این به حفظ آبرسانی مناسب پوست کمک می کند، که برای سلامت و عملکرد کلی پوست بسیار مهم است.

خرید کرم ضد آفتاب اصل تضمین می‌کند که از محصولی استفاده می‌کنید که تحت آزمایشات مناسب قرار گرفته و حاوی مواد لازم برای محافظت از پوست شما در برابر اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش است. این نه تنها از سلامت پوست شما محافظت می کند، بلکه به ظاهر و شادابی کلی آن نیز کمک می کند.

نور آفتاب تأثیر بسیار زیادی بر روی پوست دارد که می تواند به پیری زودرس، سرطان پوست و دیگر موارد مرتبط با پوست منجر شود.

قرار گرفتن در معرض نور ماوراء بنفش حدود 90 درصد از کل علائم آسیب پوستی را تشکیل می دهد .

برخی از عوارض عدم استفاده از ضد آفتاب عبارتند از:

سرطان پوست

متخصصان پوست، اشعه ماوراء بنفش را یک عامل سرطان زا در انسان شناسایی کرده اند. اشعه ماوراء بنفش خورشید بیش از حد به سلولی پوست انسان آسیب می رساند.

به طوری که می تواند موجب جهش ژنتیکی شود که در نهایت منجر به سرطان پوست می شود. می توان گفت بدترین پیامد طولانی مدت قرار گرفتن در معرض آفتاب بدون استفاده از کرم های ضد آفتاب به ویژه کرم های ضدآفتاب اصل، پیشرفت سرطان پوست است.

چین و چروک پوست

ما چین و چروک را با پیری مرتبط می دانیم. اما قرار گرفتن در معرض آفتاب نیز عامل مهمی در افزایش چین و چروک ها و ظهور پیری زودرس است.

در واقع پرتوهای خورشید به اعماق پوست نفوذ می کنند و به کلاژن و الاستین پوست آسیب می رسانند که همین امر به پدیدار شدن چروک ها و افتادگی در پوست صورت ما سبب می شود.

علاوه بر این هرچه پیرتر می شویم، ترمیم پوست ما نیز سخت تر می شود. در نتیجه، با قرار گرفتن در برابر آفتاب بدون استفاده از ضدآفتاب احتمال دارد شاهد چین و چروک و خطوط بیشتری در صورت خود باشیم.

آفتاب سوختگی

یکی دیگر از عوارض عدم استفاده از ضد آفتاب که بسیار شایع می باشد آفتاب سوختگی است. پرتوهای خورشید عامل اصلی آفتاب سوختگی و قرمزی پوست هستند.

این پرتوها به لایه های اپیدرمی سطحی پوست آسیب بیشتری وارد می کنند. این امر همچنین نقش مهمی در پیشرفت سرطان پوست ایفا می کند.

0/5 (0 Reviews)